Washington - Las Vegas - Reisverslag uit Las Vegas, Verenigde Staten van Raadtjes - WaarBenJij.nu Washington - Las Vegas - Reisverslag uit Las Vegas, Verenigde Staten van Raadtjes - WaarBenJij.nu

Washington - Las Vegas

Door: Rolien

Blijf op de hoogte en volg Raadtjes

13 Augustus 2015 | Verenigde Staten, Las Vegas

We vertrekken vanaf de Niagara Falls en rijden naar Washington. We hebben een 'tante Lien hotel', en daarmee bedoelen we lekker modern design.
De volgende dag gaan we alle highlights af. Obama slaapt op slechts een kwartiertje lopen van ons hotel.
's Middags gaan we naar een honkbalwedstrijd, the Washington Nationals tegen de Colorado Rockies.
We gaan los bij de merchandise, dat is goedkoper dan het bier ($9 per glas).
Voor we de volgende dag weer vertrekken uit Washington rijden we langs Arlington. We gaan langs een paar bekende graven en monumenten. Heel indrukwekkende plek om rond te lopen.
Dan leveren we de auto in en stappen op het vliegtuig naar Los Angeles. Daar heeft onze vlucht naar Las Vegas natuurlijk vertraging, maar het is al heel wat dat we met z'n allen in het vliegtuig zitten.
Uiteindelijk landen we om half 1 's nachts in Las Vegas.
Vanuit het vliegtuig zien we de Strip al liggen!
Auto ophalen en snel naar het hotel, want we zijn al 22 uur wakker.
De volgende dag zien we Las Vegas pas echt. Overdag komen we bij van de reis en chillen we bij het zwembad. De achtbaan die door het hotel heen gaat gaat ook over het zwembad heen!
We eten in een nagebouwd New York, best heel gezellig.
Dan gaan we de Strip op, helaas gaat de fonteinenshow bij het Bellagio niet door door 'teveel wind'.
Vandaag hebben we de Hoover Dam gezien en straks gaan we de achtbaan in het hotel testen!

Bedankt voor alle leuke reacties die jullie achterlaten! We hebben erg gelachen!

• 13 Augustus 2015 - 07:56

Peter En Laila:

Hallo globetrotters,

wat een leuke en gezellige foto's. Zo te zien ook lekker weer. Wat ik nog gemist heb van jullie, foto's met die grote happen hihi. Leuk shirt heeft Rolien aan zeker van de beste speler of is het een lekker stuk.
    Wouw, wat een blitse auto, daar heb je tenminste ruimte in. Vraagje; is jullie koffer inmiddels al terecht.
    Dit is het dan weer, het weer is nog steeds fantastisch hier.
    Groetjes en lekker verder genieten met z'n viertjes. Liefs Peter en Laila doei doei x
    Oh ja en doe de familie Obama de groetjes dag dag

• 13 Augustus 2015 - 12:51

Jackie:

Leuk!Leuk!Leuk!,

Ik blijf genieten van jullie leuke verhalen en mooie foto`s.
    Veel plezier nog Lieverds:)
    P.S. waren de cupcakes lekker????

• 13 Augustus 2015 - 13:31

Lieve wmrs,

Fijn om weer wat van jullie te horen. Jullie hebben volgens mij een auto waar een hele smart in kan parkeren. Wat een mooi, groot ding. Dan is het geen straf om veel kilometers af te leggen. Wordt de volgende auto een Dodge, of hou je het bij de Lexus, Willem. Leuke foto,s , maar zoals Laila al zei de eetfoto,s ontbreken nog

• 13 Augustus 2015 - 13:36

Elly:

De laatste regel werd niet gepakt, dus bij deze

Veel plezier nog en geniet verder van jullie mooie reis

• 13 Augustus 2015 - 13:50

Elly:

Ik weet nu wat er aan de hand is, want het wordt zo wel een verwarrend berichtje. Zodra ik een smiley of ander tekentje neerzet, wordt de rest van het bericht afgebroken en wordt dit niet geplaatst.
    Ik had op het eind nog een klapzoen voor jullie neergezet, maar die moeten jullie er nu maar bijdenken. Have fun xxx

• 14 Augustus 2015 - 12:00

Carolien:

Nou El je bent niet de enige met problemen. Had ik met toch een "leuk"en lang verhaal geschreven hoe blij ik ben dat ze in den verre nog aan me denken, dat m'n classy nicht een veramerikaanste sporty R. is geworden, dat ipv Willem Lein nu de nieuwe kleren kan kopen en dat ze een leuk karretje hadden, wordt mijn bericht niet geplaats. Heb geen verbinding, zal je toch meemaken.
    Nou lieve 4 als het nu wel lukt, geniet nog lekker verder want dat doen wij hier van jullie geweldige verslagen en foto's, have fun en kuzzzz

• 14 Augustus 2015 - 17:00

Ronald W:

Ik weet niet wie die cliffdiver is die op een paar foto's staat maar dat is wel een enorme geile bink,
    allemachtig wat een lichaam! Krijg ik ook nog een foto van Sil te zien?

• 17 Augustus 2015 - 20:31

Ciska Prijden:

Hoi allemaal,
    jullie beleven genoeg om een dik boek te vullen, ben benieuwd naar het vervolg.
    Nu weer even verbinding, dus een reactie vanuit een nat IJmuiden. Woensdag is de Parade of SAIL naar Amsterdam en zijn de weersverwachtingen goed. Als vanouds weer bootjes kijken.
    Zijn jullie al weer op een nieuwe plek aangekomen? en hoe beviel het in de achtbaan?
    Veel plezier daar in de States en tot de volgende update. Groetjes, Ciska en Peter